Gammal text och bild

 gdsgds
Det här är inte slutet på min kamp, men det är inte heller början.
Jag har kommit en enorm bit på vägen. Och troligtvis kommer jag alltid få kämpa.
Men med de personer som jag älskar vid min sida, går det så mycket lättare.
Jag är evigt tacksam till de människor som trott på mig, även när jag själv tappade hoppet.
Jag har lärt mig att livet är inte enkelt, men man behöver inte göra det svårare än vad det är heller.
Allt handlar om att kämpa, att aldrig ge upp kampen.

Kommentarer
Postat av: Filippa

Har du skrivit texten själv?

Fint med hösten och alla dess färger...



Svar: Hon heter: Constance Briscoe

2010-09-27 @ 23:15:10
URL: http://filippafredriksson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0