FY FAN

Jävlar säger jag bara. Fy fan!
Om jag sa att jag tappat självförtroendet igår, då lär det vara än värre just nu.
Färgade håret förut. (ska gå från blond till brunett igen) Så jag måste färga det rött först.
Det vill säga. Jag har rosarött hår och det ser riktigt jävla förjävligt ut. Fy fan!

Dessutom ser det ut som fan och hans moster här hemma.
Håller på med disken nu, men ska låta det torka så jag kan fortsätta fylla på diskstället sedan.
Sedan har man ju hur mycket som helst att plocka reda på och ställa undan och dammsugning och golvtvättning.

Hörs det vad jag är på för humör idag? Suck.
Ja, det blir nog bättre när det kommer i ordning lite mer.
Håret kan jag inte göra något åt fören imorgon.... suck!!
Men kan ju garantera att jag inte kommer visa mig ute idag i alla fall!!

Bye

Kommentarer
Postat av: Classy - ung blivande mamma!

Ja visst va dom, älskar Nalle Puh! :)

2010-09-02 @ 13:57:38
URL: http://classys.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0