Filmmys

Har precis varit till kiosken intill och hyrt american pie The book of Love.
Är det någon som sett den? Hade faktiskt inte ens hört talas om att den fanns.
Ja, där ser man ju vad jag hänger med. ;)
gfdfb
Har även köpt the broken, så hoppas på att den duger, är en psykologisk thriller.
Har ni hört talas om den? Haha, hänger inte med alls i filmer nuförtiden, inte förr heller i och för sig. :P
fdafd


Jag hoppas ju att de filmerna är bra, till detta har jag även köpt cola åt karln som ligger i frysen.
Och colalight åt mig, rumstempurerad vill jag ha den!  =)
Sourcreme chips, salta pinnar (Dock nästan ätit upp dem redan. :S Haha), lite nötter och en marabou polka!

Ska städa lite snabbt i lägenheten nu, innan karln kommer.
Plus att jag tänkte tända min fina ljusstake när det mörknat lite mer. (Det mörknar ju så fort nu så)
Satsar på en mysig hemmakväll med karln med andra ord! =)
Bye

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0