ensamt.

God kväll.
Sitter här och snaskar godis och ostkrokar. 
Lillgrisen har somnat och karln är iväg. (Han åkte idag i alla fall, så kommer vara utan han länge. snyft)

Mår sjukt dåligt över mitt hår, så jag kommer nog tillslut att färga det ikväll i alla fall.
Jag vill känna mig sådär fin igen. Jag hoppas ju att den känslan kommer snart.

Jag saknar min karl redan dessutom, massor.
Men jag hoppas att han har kul och att han saknar mig massor han med. haha. =)
Idag har jag varit duktig och städat i stort sett hela lägenheten. Puuh!
Det jag har kvar är dammsugning och golvmoppning. Men det tänkte jag göra imorgon när Lillgrisen har åkt till sin farmor och farfar.
Ska även passa på att köpa mig nya örhängen imorgon, som jag ska ha till på lördag! =) (ska bara fixa hålen innan dess också. haha.)
Blir nog att ha på mig den nya klänningen på lördag, en svart kofta över den och ett par svarta skor.
Kanske ska fynda mig ett armband också? Hade ju inte vart helt fel. ;)

Hoppas ni haft en bra dag.
Bye.
vmjhjf

Kommentarer
Postat av: Anonym

Ha en trevlig kväll sötnos! =)

2010-09-02 @ 19:25:26
URL: http://musicrecord.blogg.se/
Postat av: Ellie

vilken söt!

2010-09-03 @ 12:24:37
URL: http://makemefly.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0