dålig update

Dålig uppdatering idag. Jag vet! ^^
Men har haft fullt upp.

Promenerade med karlns mor bort till dagis. Åt en kanelbulle på mcdonalds.
Promenerade och mötte upp sz. Gick bort till verksamheten.
Gjorde iordning kaffe och satt mig vid pusslet.
Där satt jag resten av tiden, tills det var dags att hämta lillgrisen.
Gick till dagis och gick sedan hem.

Karln hade gjort kyckling med bulgur. NomNom.
Åt mat och gjorde tårta. (Som enligt mig inte var god. De andra höll god min.. Undra om det var för att vara snälla?)
Gjorde i ordning Lillgrisen för kvällen och sedan skuttade han i säng.

Nu är karln iväg och hämtar film. Hoppas det blir någon bra.

har ni haft en bra dag då?

Kommentarer
Postat av: Mams

...säger bara tandläkardag...

2010-09-06 @ 20:09:55
Postat av: Julia

SV; Jajemen! :)

Haft en bra dag?

2010-09-06 @ 21:15:25
URL: http://juliakjellin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0