lidande?

Bloggen har blivit lidande några dagar känner jag.
Typ skrivit godmorgon och godnatt. Hahah.
Men så kan det ju vara, har ju haft fullt upp. ^^

Hade i alla fall super trevligt hos broder, hans fru och valrossen! :)
Lillgrisen hade det också superkul. :)

Nu sitter jag hos morbror, äter lite ostkrokar och dricker citron loka.
Blir inte att göra så mycket mer idag, är verkligen supertrött.
Så ska väl kolla lite på tv och bara ta det lugnt.

Imorgon ska vi ut till min gamla by (där jag bodde de första tolv åren av mitt liv) och träffa tant M och hennes två barn. Blir att promenera lite grann, se om det blivit någon förändring. Vilket jag inte tror det blivit.
Haha, inskränkt by det där egentligen. ;)


Nej, nu tappade jag bort mig lite. Gick iväg och pratade med hjärtat en stund. Haha.
Så får väl skriva mer senare om jag kommer på något annat vettigt. ^^

bye.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0