Gårdagen

Dålig uppdatering igår. Hade fullt upp hela dagen faktiskt. :)

Först vart det promenad till dagis och verksamheten. Fikade på verksamheten, samt pusslade klart pusslet.

dxgfs
(Pusslet)


Sedan gick jag och hämtade Lillgrisen på dagis och gick till affären och köpte creme fraiche.
Sedan hem och kastade ner tvätten till tvättstugan.
Och sedan hade karln värmt upp älggryta med crisscuts till. Skitgott var det! =)
Sedan hoppade ett styck Lillgris i säng och jag sprang fram och tillbaka i tvättstugan ett tag.
Tog även en kvällspromenad till affären och handlade lite snask och colalight. :)

Efter det började favoritprogrammet. Bones. :)
Sedan kollade vi på House och efter det var det duschen som hägrade.
Jag skrev handlingslista (har ju fått pengar idag, det gillas!), så nu ska jag fylla frysen och kylen igen. Skönt!


Javisst ja... Jag höll på att avlida igår!!!
När jag skulle ner till källaren, för att tvätta hände det en grej.
Jag låste upp och öppnade ytterdörren och var påväg ut i trapphuset, då hör jag att det är någon nere i trappan.
Instiktivt skyndar jag mig in igen och låser. Och kikar i kikhålet.
Vem kommer då inte upp från trappan i morgonrock? ....Självklart våran fyllegranne.
INTE OKEJ!! Tur att jag hann gå in, han är så sluskig.

Efter han gått in till sig, så kunde jag med att gå ner i tvättstugan.
Men jag var livrädd att han skulle komma när jag gick upp igen. Haha.
Fånig jag är. Men han är verkligen sliskig i sin morgonrock. ^^


... Ja, det var väl det som hände igår det.
Kommer väl ett annat inlägg om dagens Att-göra-lista.
Bye.

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0