John Blund

Hmm. Undra om John Blund hällde i ett helt grustag i mina ögon igår?
Även om jag vaknade i hyfsad tid. (klockan nio) Så är jag "gnuggig" i ögonen. Känns som att jag inte fått en blund på hela natten. Skitmysko!

Åt lite cornflakesgodis till frukost förut. Nyttigt va? ;)
(Man kokar ihop margarin, sirap, kakao och sist häller man i cornflakes och ställer in i frysen. Dock hade vi inga cornflakes hemma, så det fick bli start. Vilket gjorde det ännu sötare. Haha)



Idag vet jag inte vad som händer, som vanligt.
Fast Lillgrisen kommer äntligen hem ikväll. <3
En helg känns som en evighet utan dig.

Kommentarer
Postat av: M:et

SV: Sova vill han då inte, knappt något på dagen och vaknar jätte ofta på natten. Det är som om han tror att om han somnar missar han något viktigt som händer. Så istället håller han sig klarvaken, tills han blir aldelles för övertrött och jätte grinig..:(



Ja, de är helt sjukt, man tar på den och så vips har man inte torra läppar längre!



cornflakesgodis lät asa gott, kanske jag med ska äta sen...till lunch typ!=P

2010-10-17 @ 11:26:59
URL: http://disgustingqueen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0