Godkväll

Godkväll. Allt bra?
Med mig är det i alla fall fint, sitter och äter vindruvor och är trött.
Har haft en smäckfull eftermiddag. ^^

Syster L kom och hämtade oss vid ett och då åkte vi ut till hennes far och åt hembakt tunnbröd, skitgott!
Kollade även på hans tågbanebygge, motorcykel, cadilllac och traktor.
Tror ni Lillgrisen hade kul? Åh, ja! =)

Sedan skjussade syster L ut oss till min far, där vi åt middag med bror P och morbror J.
Fint det. :) Älgkött med Potatis. NomNom!
Var kvar där ett tag, sedan åkte vi hit till morbror igen.
Lillgrisen gick å la sig och jag satt mig här.

Har beställt biljetten hem nu också! SUCK! Jag vill inte.
Ska dock bli skönt att få krama om min karl igen i alla fall! :)

Bye.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0