Slutflängt.

Äntligen slutflängt för idag.
Kom ut till morbror för en liten stund sedan, härligt!
Syrran hämtade oss och då vart det en fika där. Sedan åkte jag med morbror ut till pappa och hans tant. Och då blev det ju självklart fika där också.
Sedan åkte vi ut hit till morbror. Lillgrisen gjorde sig iordning för kvällen och skuttade i säng med en gång.
Var en trött kille som gick och la sig.

Planerna för imorgon ser ut såhär: Gå upp och ta det lugnt. Kanske gå till mormors grav och sitta där en stund.
Sedan ska vi in till stan och springa runt och leta skor. :) Jag vill ha nya skor och så är det med det. Haha.
Fick dock ett par av syrran idag, fina "tant"skor. :) Kan slänga upp en bild sedan kanske. :)

Sedan ska vi till min Miikh. Och där ska vi spendera resten av dagen och natten. :) Myspys.
Sen får vi se vad som händer. :)

Hoppas ni haft en bra dag. Själv är jag ruskigt trött efter en stressig dag.
Bye.

Kommentarer
Postat av: luffi

Jo tack bara bra här med!!



Hittar du på för något!? =)

2010-10-04 @ 21:53:42
URL: http://www.luffi.se
Postat av: luffi

sitter och svarar på kommentarer med ett väldigt bråkigt internet... sätt på värmen? hehe

2010-10-04 @ 22:04:12
URL: http://www.luffi.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0