skor.

JAG ÄR SUR!
Igår skulle jag ha beställt mina drömskor, men jag tänkte vänta tills idag. Så jag kunde fråga min morbror om jag kunde skicka dem hem till honom, eftersom att jag ändå ska vara där de kommande (nästan) två veckorna.

Så när jag skulle ringa honom idag och fråga, så gick jag samtidigt in på hemsidan med mina drömmars skor på.
Och får då se till min förtvivlan att SUPER JÄVLA REAN var över! Hur jävla ledsen blir man inte då?
De skulle ha kostat mig 375kr med rean! Och det var ju billigt och bra. Helt underbart överenskomligt pris.
Men nu idag, GISSA VAD FAN DE KOSTADE???? 1500 jävla kronor!
Tänk om man hade haft råd med det.
Så suck, där gick mina drömmars skor upp i rök.

Kommentarer
Postat av: Olafadele

Just passing by, tripped over your site really. Still, looks nice.

2011-06-27 @ 11:57:14
URL: http://olafadele.blogstie.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0