Ostbricka, vin och vindruvor.

gfdsgsd
(Egentligen borde jag väl ha redigerat den ljusare och starkare, men det orkar jag inte)



Sitter nu och kollar på när lillgrisen sparkar boll, samtidigt som han kollar på tv.
Ja, man ska väl kunna fler saker samtidigt? ;)
Annars gör jag inte mycket, dricker loka citron och är allmänt seg. Åt nyss frukost. :)

Ska väl göra mig iordning om en liten liten stund.
Ska ta bussen till stan klockan tolv, för vid ett ska jag möta upp Miikh.
Vi ska köpa korkskruv och vin. Sedan ska vi gå och handla vindruvor, ost, kex och tillbehör till en kasslergratäng. Sounds good?  ;)

Ska springa in på h&m också, ska se om mina skor finns där. Eller om jag måste beställa dem.
Eller ja, jag ska kolla om det finns på h&m hemma också först. : )
Blir nog bra det. :)
Ni får se dem när jag köpt dem. ;)

Påtal om bilder på skor. Ni ska ju få se de andra skorna jag fick av syrran också.
Men det kan jag lösa ikväll kanske? :)

Bye.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0