Natti.

Haft ytterligare en toppen dag. :)
Först mys hemma hos Miikh, sedan iväg till hennes syster + barn. Lillgrisen hade superkul. :)
Sedan åkte jag hem till brorsan och hans fru. Dock hade gosevalrossen redan lagt sig, så han får jag inte träffa fören imorgon. (alltså deras son. Fina smeknamn jag har på ungarna. Haha)

Och nu ska jag lägga mig och sova, så jag orkar en dag med bus imorgon.
Sover här hos brorsan och hans fru inatt, så jag har en dag med fasters lilla valross imorgon. :)


Saknar dock min karl som fan nu, pratade nyss med honom i telefonen. Mitt lilla hjärta.
Jag är så jävla super kär, så det är galet.
Men ibland är det skönt att vara ifrån varandra, så man hinner sakna och längta efter varandra.
Vet ju att det blir en så otroligt härlig känsla, när man äntligen får kasta sig i hans famn igen.
Kärleken till dig min prins är enorm. <3


Natti
bvf

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0