Natti

De som läser min blogg, har säkert lagt märke till att jag ofta klagar på mina leder.
Nu börjar fotleden i vänster fot gå mig på nerverna. på riktigt!
Jag kan inte sova utan stödstrumpan (eller vad det nu är), för jag har så ont så jag inte kan somna.
Jag kan vakna mitt i nätterna och ha ont. (Visst kan jag somna om, men det är ändå störande)
Och på dagarna gör det ruskigt ont.

Och det här säger bara läkarna åt mig att jag får leva med?
Ska jag verkligen behöva det? Suck!

Får se om det går över, annars får jag väl söka för det igen... Åh, jag hatar läkare....



Pratade nyss med hjärtat och sa godnatt.
Så ska ta och lägga mig nu och kolla på tre kronor och sova som en stock. (förhoppningsvis)
Imorgon tänkte jag först promenera till kyrkogårn och prata med mormor, känns oftast så befriande.
Låta Lillgrisen säga hej också. (Ja, även om jag vet att själen inte hör hemma där, så är faktiskt stenen där.)
Sedan tänkte jag promenera en bit till och knäppa lite kort. Blev inspirerad på hemvägen idag.
Så får se om det blir några fina kort, beror ju helt och hållet på vädret.
Annars får ni se lite bilder imorgon, tråkig som jag är har ni ju inte fått något nytt typ.

Men godnatt i alla fall. :)
Natti.

bvf

Kommentarer
Postat av: Maj

Jobbigt att ha ont i lederna. Har du kollat upp? Förstod att läkarna inte hitta något "fel" men visst är det så att det finns en "sjukdom" som gör att man har ont i lederna? Hoppas du inte tog illa upp! Ha det bra!

2010-10-09 @ 09:01:06
URL: http://majjohansson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0