Myskväll.

Fy fan vad underbar karl jag har. Hur härligt som helst att han kom hem igår! :)
Låg och mös och pratade hela natten typ.

Vilket resulterade i att vi vaknade tjugo i tre idag. Haha.
Längsta jag sovit på länge. Var behövligt och skönt! :)
Vi har inte hunnit med så mycket idag det vill säga.
Karlns mor var här och drack kaffe, precis när vi vaknat.
Men annars har vi bara tagit det lugnt. Nu är han iväg hos en vän en snabbis.
Och jag, ja jag sitter här. Förvånade? Nej, antagligen inte. Haha. Databeroende? Jag? ;)
Ikväll vet jag inte vad vi ska hitta på faktiskt. Bara njuta av varandras sällskap och glo på tv antagligen.
En vanlig hederlig mysig tvkväll. :) <3
Nej, nu ska jag kolla runt lite bloggar å sådär.
Bye.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0