MILF MILF MILF?

Haha. har glömt berätta en rolig grej som hände nu i veckan.
Som ni säkert vet vid det här laget så blir jag ett mensmonster en viss tid per månad.
Och ja, då menar jag verkligen MONSTER. haha.
Att retas med mig då, det är som att reta upp en tjur ungefär. ;)
Men i alla fall, åter till historien....

Jag och Lillgrisen promenerade från stan till Miikh. (läs Lillgrisen satt i vagnen och jag gick)
Då i ett buskage (vid ett sunkigt hus) står det några småpojkar. (Osäker på ålder, 13-14 kanske?)
När jag gladeligen traskar förbi så hör jag hur de busvisslar, vilket jag inte brydde mig om utan jag traskade bara vidare. Då hör jag något i stil med "Heej snygging". Men jag ignorerade det, trots att jag började bli lite irriterad och vandrade vidare. Då de skriker "MILF MILF MILF" blev jag mycket irriterad, vände mig om och frågade: "Var det något ni ville eller?".
Dock fick jag inget svar tillbaka, utan det vart knäpp tyst. Sa högt "Tänkte väl det" Och gick vidare.

Var kanske tur att de inte steg fram? Eller? Haha. Jag var bra sugen på att sätta dem på plats och få dem att bara vara tysta. Som sagt, mitt humör när jag har mens är inte det bästa. Haha.

Jag tar det verkligen inte som en komplimang när folk gormar sådär. Jag känner mig kränkt och illamående på dem. Speciellt när Lillgrisen är med. Ville de något hade de kunnat komma fram, men nu skulle de bara visa sig tuffa inför varandra. SMÅGLIN! Kokta i skit är ni!

Men ja, nu när mitt humör är nedlugnat så kan jag skratta åt saken.
Fåniga småbarn är ju inget att bry sig om. :')

Kommentarer
Postat av: Moa

Hejsan! Det är såhär att jag blivit finalist i en bloggtävling! Så, jag försöker ragga röster nu! Som tack för din röst, så kommer jag länka dig och du får ta del av mina hundratals besökare! Jag får röster - Du får besökare. En bra deal, va? :)



Om du inte är intresserad, så ber jag om ursäkt och önskar dig istället en trevlig helg / Moathemoses.

2010-10-09 @ 23:16:40
URL: http://moathemoses.blogg.se/
Postat av: Patricia

hahah livet kan va komiskt ibland ;)

2010-10-11 @ 14:56:23
URL: http://superninja.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0