Kärlek

Jag saknar min karl, sådär mycket så det nästan gör ont i hjärtat.
Och bättre blir det inte när han skickar gulliga sms. Då dör jag lite grann.
För jag vill krama om honom och se honom i ögonen, säga att han betyder så jävla mycket för mig.
Att han är mannen jag vill ha en framtid med, att det är just han som gör mig till en bättre människa.
Att det är han jag tänker på dag som natt.

Ja, han är min prins. Min drömprins, som inte längre är en dröm.
Han tar ner mig på jorden och låter mig stå stadigt. Han hjälper mig upp när jag faller.

Jag älskar dig hjärtat. Du&Jag. Jag&Du.
Det bästa är nästan; att jag vet att du älskar mig lika mycket tillbaka.

Med dig är jag trygg.från Hamburgsundfint

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0