Kaffe och summering av helgen

Dricker kaffe och funderar på att sminka mig.
Jag ska bli bättre på att sminka mig (alltså göra det oftare).
Oftast slipper jag ångesten över hur jag ser ut, mitt självförtroende har sprungit iväg. Blir alltid bättre med femton lager mascara.
Det går alltid att bli ett snäpp finare och det är bättre än ingenting.


Jag har haft en bra helg, trots att den känts som en evighet utan Lillgrisen.
Men det har varit superhärligt att få vara tillsammans med min fina karl igen.
Vi har inte gjort något speciellt. Kollat på film och varit hos hans mor och druckit kaffe typ.
Kollade på en film som hette Splice eller något. Har ni sett den?
Om inte, så kan jag rekomendera den. Dock kan jag inte säga om den var bra eller inte. Haha. Kan inte bestämma mig... men den var... Speciell.. Haha.

Har haft massa värmeljus tända i helgen också. En av de få positiva saker med hösten.
Det känns som att det lyser upp i själen på något sätt. :)

dxsfsd

Förstår ni varför jag gillar min ljusgrejsimojs? Den är supermysig. :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0