Julklapp

Nu är första julklappen fixad. Till min älskade mor. : )
Har inte haft någon energi till att skriva något, så skriver en liten bit nu.
Idag har jag pusslat och bowlat. Jag var jätte dålig på bowling. Haha.
Men lite kul var det, fast det erkänner jag inte. ;)
Sedan gick jag direkt hem för att karln hämtade Lillgrisen idag. :)
Låg och kollade på tre kronor ett tag, tills de kom hem.
Åt pannkaka och sedan ville lillgrisen hoppa i säng. Tråkmånsen!
Så försökte fördröja det så länge som möjligt. Men just precis så somnade han.

Karln är iväg hos en vän, så jag är ensam.
Tråkigt, tråkigt!

Men men. Ska väl lägga mig å halvsova jag också.
Bye.

Kommentarer
Postat av: Mams

Määh... Nu blir jag ju inte nyfiken..:)

Kram min skatt.

2010-10-27 @ 07:52:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0