Inte sovit.

Jisses vad trött jag är, har inte kunnat sova ordentligt inatt.
Jag och karln gick upp runt fyra, när båda två tröttnat på att vrida och vända oss.
Så här sitter jag nu, ensam och trött.
Han skulle köra sin mor till göteborg idag, så han gick hem till henne strax innan sex.

Ska dock göra mig iordning om en stund, Lillgrisen och jag ska gå till dagis vid åtta (Han börjar halv nio)
Men jag måste samla ork först.
Hade säsong sex av tre kronor varit färdigt, så hade jag kollat på ett avsnitt. Men det är inte klart fören om en timme typ. Så det får helt enkelt vänta. :)
Nej, nu ska jag kolla om någon är inne och vill spela på betapet. (www.betapet.se)
Bye.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0