Godmorgon.

Godmorgon, ja ni läste rätt. GODMORGON.
Är det semester så får man sova till halv tio har jag hört. Lillgrisen också tydligen.
Skönt.

Nu sitter han och leker med sin försenade tvåårs present som han fått av min morbror. En lastbil typ.
Och jag hamnade här. Ska kolla upp när det går bussar till stan, plus att jag måste göra mig i ordning.
För sedan ska vi gå på stan och kolla skor, rolig mamma Lillgrisen har va? ;) Haha.

Hoppas ni får en bra dag,så skriver jag nog senare. Tar datorn med mig.
Bye.


Kommentarer
Postat av: Sandra - I Min Rosa Bubbla

Jag vet faktiskt inte vad jag ska göra :P

Hur mår du då? :)

2010-10-05 @ 12:32:22
URL: http://sandraorrebro.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0