Gårdagen

Gårdagen var helt okej.
Först kaffe med Sz och N, sen skulle sz till läkaren. Så N stannade kvar och härjade med Lillgrisen. :)
Gjorde iordning mat potatisgratäng med köttfärs i. Smakade inte så mycket, men gott var det. Haha.
Sedan kom Sz tillbaka och drack ännu mer kaffe.

Sedan vandrade jag iväg till affären, samt gick hem till sz och N och lämnade N's snutte som hon glömde.
Köpte blöjor och gick hem till karlns mor.
Sedan åkte vi hem hit och vi drack.... kaffe. Busade en stund med Lillgrisen och sedan åkte hon hem.
Lillgrisen åt mat och skuttade i säng.


Ångesten kom ikapp mig och jag skurade köket. Skåpsluckor, spis. Diskade. Osv.
Det är nog det som är positivt med min ångest. Att jag städar. Haha.
Gick och la mig runt 0.00 och tror jag stendäckade direkt. Skönt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0