Duktiga jag.

Nu har jag varit duktig.
Handlat och städat.
Så nu har vi mat och rent i lägenheten. Fint. :)
Lillgrisen och Karln är fortfarande på badhuset.
Imorgon har jag fullspäckad dag igen.
Morgonen börjar tidigt med att gå till dagis kl åtta (Eftersom han ska vara där halv nio), sedan promenerar jag och möter upp sz och går till verksamheten. Gör tacobuffé där och äter.
När vi slutar, så blir det att gå till försäkringskassan och sedan promenad till dagis och sedan hem.
Hinner vara hemma ungefär en timme, sedan ska vi gå till bvc och se hur lång och hur mycket Lillgrisen väger.
Sedan ska jag gå till ÖB med sz och köpa JULESKUM! Ljuvligt!
asddsa

Sedan har nog nästan hela dagen gått och det är dags för sen middag och sådär.
Blir trött av att bara tänka på morgondagen. ;) Haha.

Nu ska jag skura ren spisen och diskbänken! :)
Bye.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0