Sallad

Mötet gick bra förut idag.
Tråkigt att hon ska sluta, men men. :(
Just nu sitter jag och väntar på att Karln ska komma hem.
Han skulle köpa med sig en pizza åt sig och en sallad åt mig. :)
(Nej, jag tar inte en sallad för att verka nyttig. Mycket godare än pizza)
Annars händer inte mycket idag. Ska bara ta det lugnt.
Tog ett varmt bad förut och läste Bruce Dickinson, Biografin om sångaren i Iron Maiden.
Den är intressant. Fast skulle nog aldrig orka sträckläsa den. Haha.
Jag måste verkligen känna att jag har lust att läsa den, när jag läser den.
Så den kommer nog inte vara utläst på ett tag. ^^
Och det är ju bra. :P
Nej, nu ska jag återgå till tvn och NCIS.
Bye.

Kommentarer
Postat av: M:et

Jag har köppt dom två första av dom böckerna till min man i julklapp. (tänkte att jag me skulle kunna läsa dom då=P) Dä dom bra tyx du?:D:D

2010-11-05 @ 20:05:29
URL: http://disgustingqueen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0