Natti

Hmm, snart dags att gå och lägga sig.
Är ju en dag imorgon också.

Ska mysa med Lillgrisen på förmiddagen, för klockan två åker han till sin pappa.
Tråkigt, tråkigt!
Jag älskar helgen när han är hemma, för då har vi tid att mysa och leka.
När han är på dagis, så hinner vi knappt med något känns det som.
Ändå går han bara på dagis tre dagar i veckan. Inte ens femton timmar sammanlagt.

Hur ska jag klara mig när man får ett jobb??! Helt galet.
Jävligt galet till och med. Illa, mycket illa.

Idag har vi myst lite med bebis P och fikat hemma hos Sz. N var på dagis, men Lillgrisen tyckte det gick bra ändå.
Han fick ju snaska bullar med mig, Sz och E. Sen kom ju L, med bebis P.
Och Lillgrisen älskar ju bebisar, så han hade P i knät (Med hjälp av mig givetvis) och kramade och mös till ordentligt.
Sötbollar!


Nej, nu ska jag sluta svamla om allt och ingenting.
Natti.

bvf

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0