men, suck, men, suck!

Godmorgon.
Sitter och småkollar på tv, medans Lillgrisen kollar på mora träsk i sitt rum.
Ska snart göra mig i ordning, ska ner till soc och prata med min handläggare.
Hon ska tydligen sluta. :( Så blir väl ett hejdå. Suck!

Så tråkigt att när man hittar någon man anförtror sig till om allt. Så försvinner hon, fortare än kvickt.
Suck!
Men nej, jag är inte arg. Men jag har all rätt att bli ledsen. Och det vet hon om att jag är.
Men är ju som det är.


Jag och Lillgrisen tar oss en promenad dit om lite mer än en halvtimme.
Sedan blir det hem och leka en stund. Senare ska han ju åka till sin far.
Så blir en barnfri helg igen, suck! Jag känner mig tom utan min gris.

Men, men.
Vart ett riktigt "Suck-inlägg" känner jag. Haha.
Men så kan det ju vara.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0