Helt okej dag.

Idag har varit en helt okej dag.
Mys med Lillgris framför samma film som jag älskade när jag var liten. :)
Mora träsk! :) Finet! :)

Sedan skjussade karln honom till dagis och jag gjorde mig iordning för en dag på verksamheten. :)
Gick ner på stan och mötte upp Sz och E, för att ta sällskap ner till verksamheten.
Drack som vanligt kaffe och tog det lugnt, stöpte lite ljus! Mysigt.
Ska dekorera ljusen på torsdag tänkte jag! Blir nog kanon.

Sprang även till jysk innan vi slutade, sz skulle handla julklapp åt sin dotter.
Och jag hängde bara på, hittade dock lite småpill jag också! :)
Fönsterdekoration till Lillgrisens rum, med Nalle Puh på och två röda hjärtljus.
Plus en morgonjulklapp åt Lillgrisen! :)
Inskaffade mig även en grillpensel i silikon, våran hade gått sönder.

Sedan gick vi tillbaka till verksamheten och lämnade in julklapparna där, så inte szs dotter ser det.
Och efter det fick vi sluta.
Gick hem och påbörjade maten; Snitzel, Hasselbackspotatis och beasås med vitlökssmak.
Helt okej var det! :)

Sedan har jag sprungit lite i tvättstugan. Dock inte så mycket smutstvätt, så gick snabbt! :) Skönt det.

Mer har jag nog inte gjort idag tror jag. : )
Har ni haft en bra dag?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0