verksamhet och kaffe

Sitter på verksamheten... med kaffekoppen i högsta hugg. Ovanligt va?
Men slutar om 35 minuter. De ska ha möte och sådant grejs, så därför får vi sluta tidigare.
Sedan blir det att gå hem till karlns mor en sväng.
Efter tolv kommer Karln och Lillgrisen dit, karln hämtar honom på dagis idag. :)

Var inte alls så sugen på att gå upp imorse, var skittrött.
Men jo. Klockan sju var jag på promenadväg som alla andra tisdagar.
Klockan halv åtta lämnade jag av Lillgrisen på dagis och promenerade vidare till verksamheten.
Så ja, en timmes promenad på morgonkvisten. :) Skönt.
Kändes som att det skulle bli ganska skönt väder idag, hoppas, hoppas, hoppas! :)
Solen sken, men var mycket kallt i luften! Ångrade mig att jag inte tog på mig en jacka, när jag gått halvvägs till dagis. men, men. Var bara att fortsätta knata på. Hehe.

Imorgon ska Lillgrisen till sjukhuset. Och som vanligt får han hosta/astma i lagom tid till vi ska dit.
Hade ju hoppats att det skulle gå över med tiden, men än så länge får han nog "leva med det".
Han fick medicin igår kväll när han gick och la sig. Hostade inte fören på morgonen, och då fick han en ny dos med medicin. Så hoppas han klarar sig utan hosta under tiden han är på dagis nu!
Ska be doktorn skriva ut mer airomir åt honom, nu när vi är där imorgon! Ifall det börjar ta slut.

I övrigt vet jag inte vad som händer resten av veckan.
Blir inte mycket gjort tror jag.

Bye.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0