Utskitet Plommon!

Känner mig som ett utskitet plommon.
Borde nog inte ha gått till verksamheten idag. Men men.
Fick köpt nässpray, alvedon och bafucin i alla fall. Så kan kurera mig lite.
Det är superskönt, ska vara ledig imorgon. Så behöver inte känna mig onödig och ta ledigt i alla fall.
Fick hemuppgifter att göra istället. Så tänkte pilla med det medans Lillgrisen är på dagis. :)
(Ja, han går på dagis även om jag är ledig.)
Annars var det rätt okej på verksamheten idag.
Var i och för sig bara en till tjej där. Men det var trevligt i alla fall.
Mycket prat och mindre vettigt vart det gjort. Haha. Ovanligt va?
Ikväll blir det nog att lägga sig tidigt. Direkt efter tvättiden är slut kanske?
Vill inte bli sjuk. Vill inte, vill inte och åter igen.. VILL INTE!

Nej. nu ska jag griddla lite. I väntan på att tvättmaskinen ska bli klar.
Bye.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0