Bebis

Ohh, jisses vilken dag det har varit. Är helt slut!
Bakade ju som sagt lite bröd på förmiddagen. Samtidigt som jag lagade lunch åt Lillgrisen. (Gäller att ha femtiosju händer när man är mamma.)
Efter det gick Lillgrisen och sov middag. Själv satt jag mig här vid datorn. (som ni vet om.)
Sedan skickade jag sms till karlns mor och frågade om hon ville ha kaffe i solen. Det ville hon.
Vi var ute i över fyra timmar. Hur härligt som helst.
Lillgrisen älskade att springa runt i t-shirt i solen! (Insmord med solskydd självklart.) Var dessutom helt vindstilla ute!
Han hittade en tjej att leka med. Hon var många år äldre än Lillgrisen. Säkerligen minst fem-sex år äldre! ^^
Men hon fick till och med en puss och massa klappar i håret! (Jag har nog världens goaste unge!) Det ska börjas i tid sägs det väl? Haha. Plus att i Hollywood har jag hört att pojkar har äldre kvinnor. Så våran innergård är nya hollywood säkert! ;) Hahah.

Efter att ha varit ute gick vi in och åt. Karln hade gjort hemmagjord pizza. NomNom! Åt så vi storknade.
Sedan gick vi ut och skakade Lillgrisens sängkläder. 
Lillgrisen var redan då jätte trött! Men då var klockan enbart halv sex.
Så vi tog medicin och städade/dammsög hela lägenheten. Han var jätte duktig och plockade in sina leksaker till sin hylla i sitt rum! Underbara pojke som älskar att hjälpa sin mor! :)
Sedan bäddade vi ner Lillgrisen "bebis" i Lära-gå-vagnen och sa godnatt åt den.
Sedan kunde han gå  och sova. Han somnade som en stock direkt. Hihi. Sötsaken där! :)
Sedan har jag bara suttit här och degat.
Pratade med T på msn just också. Bestämde att jag och Lillgrisen skulle åka dit i början på Juni!
Skitskoj ska det bli! Har ju inte blivit av tidigare. Men nu så. Bättre sent än aldrig. ;)


Nä, nu ska jag griddla lite grann.
Bye. (Lillgrisen måste ha den sötaste bebisen någonsin! Speciellt med hans gamla body och de nya badbyxerna och en förliten strumpa!)
Bebis

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0