Tvätten kallar.

Guud vad jag älskar min karl. :)
En helt slutkörd förkyld mamma behöver inte ta en timmes promenad till och från dagis för att hämta Lillgrisen.
Tack älskling! Du är underbar. :)
Jag hade istället tänkt att jag skulle vika tvätten från igår. Se hur mycket man orkar.
Knapra lite mer alvedon ska jag göra också.
Sedan ska jag göra mat. Blir nog kyckling och potatismos med beasås. Låter det inte som en god idé?
Och ska ju dessutom skura Lillgrisen i badkaret sedan. Men det får bli innan läggdags. :)
Myspys och vara nyduschad och somna i sitt nystädade rum. :)
Så. Ja.. Tvätten ropar mystiskt på mig från hallen.
Så är väl bara till att göra ett ryck!

Bye. (Mitt lilla busehjärta Bimbo, som dessvärre inte finns mer. Men hon är så söt. Så hon får vara med nu.)
råttis

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0