Snabbis

Jaha, då vart man sittandes här en snabbis igen då!
Blir ett snabbt inlägg, då jag och Lillgrisen ska springa ner i tvättstugan och hämta upp tvätten om en liten stund! :)
Sedan blir det att lägga in det där det ska vara och sådär.
Funderar på att städa vardagsrummet lite grann, dammsuga och sådär.
Hade jag haft vänner, så hade jag gärna tagit mig en kaffekopp ute. Så Lillgrisen hade fått vara ute en sväng idag igen! :) Få skita ner sig igen, han som är nybadad. Hehe. :)
Men så är ju inte fallet! (Ja, jag är lite bitter idag, för att jag inte har någon att umgås med.)
Men blir kanske att gå ut en sväng iallafall. Efter städningen! :)
Nej, nu ska jag springa ner i tvättstugan.
Skriver säkert mer senare.
Bye. (Bjuder på en bild på mina ögon)
mina ögon

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0