skrivlust

...Nej, kan inte hålla mig ifrån att skriva. Haha.
Vad fånig jag är. Men som sagt. Det finns inget som är så befriande, än att just.. Ja.. Skriva. :)
Jag älskar det. Har en hel stor flyttkartong (inte en bananlåda, utan en större.) full med kolegieblock och papper.
Fullt av känlsor. Allt. Lycka Kärlek Hat Sorg. You name it!
Har saker från det jag var sju år. En liten plutt jag. Hihi.
Minnen. Underbart. :)
Jag har ingenting att göra. Pisstråkigt är det.
Funderar på att lägga mig i soffan och kolla på film. dirty dancing kanske?
Den är underbart söt. Fast jag vet inte om jag är på det humöret idag.
Skulle nog somna. Haha. Som en stock.
Så får klura lite till på vad man kan göra.

Imorgon har jag ingen aning vad jag ska göra.
Hoppas på att det är fint väder, så man kan vara ute i solen och bara mysa.
Finns kanske inte så mycket att göra en söndag..
Hmm. Hemkompaniet borde ha öppet. Kanske borde jag gå dit? Promenera dit med Lillgrisen och bara kolla runt. Bland pillidutter och sådant kraffs.
Skulle behöva en ny måttsats. Både decilitermåttet och halvdecilitermåttet har gått sönder.
En bunke har även gått sönder och jag skulle behöva lite olika typ.. matlådor.
Så ja. En tur dit hade inte varit fel.
Hade även behövt köpa rätt mycket stearinljus. Då vi inte har matchande färger på allt.
(Jag är ju en människa som totalt älskar ljus. :) Kan ta kort på den ljushållare som jag tycker är finast någon dag. Den är helt lovely!)
Nej. Nu orkar jag inte skriva mer. För den här gången. ;)
Bye.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0