promenad

Regnet slutade framåt ett. Härligt härligt.
Det vill säga jag, Lillgrisen, S, N och S's syster gick till HK. :) Var jätte skönt väder! Det gillar vi.
Handlade måttsats, limegröna muffinsformar och brunblommiga muffinsformar. Något annat vart det inte där.
Men däremot handlade jag tvål och cigg åt Karln och Megastor ostkrokspåse efteråt.
Var en härlig dag. :) Skönt att komma ut med någon också! :) Det gillar vi.
Sedan var det hem och göra middag. Han dock inte äta förens jag skulle på möte.
(Som sagt privat.)
Sedan gick jag hem till karln mor och drack kaffe där en stund.
Karln hade Lillgrisen, så fick vara lite barnledig i några timmar. 
Sedan gick jag hem och pussade på min underbara karl.
Något annat har inte hänt.

Ska dock ringa VC imorgon. 
Tror jag har en släng av inflammation i bihålorna eller något annat sådant snuskigt! Usch.
Och då kan jag passa på att ta och kolla upp mina leder igen också.. SUCK!
Sist sa de ju att det inte var något. Men jag har jävligt ont. Så något måste det ju vara eller?
Läkaren som jag pratade med sist (förra våren) sa ju att jag fick lära mig att leva med det!
Får en läkare ens säga så?? :/ Blev sjukt arg på honom i alla fall.
Men ja. Får väl se vad de säger den här gången! Suck.....

Lillgrisen ska även till dagis imorgon och jag ska till verksamheten.
Dricka kaffe, eller vad tror ni det blir? ;) Hahah.

Bye. (försökte måla ett öga häromdagen. Ja. Jag vet. Inte sådär riktigt snyggt kan man ju inte påstå. Men ändå. Hahah.)
gsdgsdgs

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0