plattång

Nej, det har inte blivit något städande än. Och nu är det ingen idé. I alla fall inte just nu.
Ska hämta Lillgrisen klockan 13.15. Så får göra det efteråt i sådana fall.
Så ska gå och platta håret och sådär nu hade jag tänkt.
Så man ser lite acceptabel ut. ;) Haha.
Hatar att håret står åt alla håll och kanter när man vaknar, spelar ingen roll hur jag gör. Suck.
Men men. Vi tackar den som uppfann plattången! :)
Funderar på om jag ska göra makaronipudding till middag. Har inte ätit det på superlänge känns det som.
Och jag som kan gluffsa i mig hur mycket som helst av det. NomNom! :)

Nej. Plattången var det ja.
Bye. (Bjuder på en bild på en mycket fin karl. Bruce Dickinson)

htrr


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0