öroninflammation

Åh, känner mig som en barnunge nu.
Jag har lyckats dra på mig öroninflammation. AjAjAj!
Det gör jätte ont och jag har fått penicillin mot det i alla fall. Och tur är väl det.
Köpte jordgubbsproviva förut också, så inte magen strejkar helt och hållet.
Ska äta det i fem dagar. Kul? Nej. Men det får väl gå.

Sitter nu och bara tar det lugnt. Är helt slut i kroppen.
Karln åkte och fiskade för ett tag sedan och Lillgrisen åkte till sin far nu för lite drygt en halvtimme sedan.
Så ja. Själv vart jag med katten. Och funderar på om disken diskar sig själv.
Naturligtvis gör den väl inte det, så blir väl att diska om en liten liten stund.
När orken infinner sig. :)
Nu ska jag griddla en snabb sväng i alla fall. :)
Bye.(min omplanterade blomma.. träd... något..^^)
fewgt

Kommentarer
Postat av: Anonym

Krya på dig Stumps:)

Paraplyaralia tror jag förresten..

Kram mams

2010-05-21 @ 23:33:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0