Onödigt

Hmm, även fast jag inte har något mer att skriva, så skriver jag ändå.
Det var ju inte så ovanligt. ;) Haha.

Jag slutar om en stund. Funderar på att svänga in på Gina på hem vägen.
Bara kolla och sukta lite grann. :) Sedan blir det hem och börja lägga in den rena tvätten. (Från sist vi tvättade.)
Om jag orkar kanske det blir att städa toaletten också. Alltid skönt med ett rent, fräscht badrum! :) (Inte för att det ser förjävligt ut där inne, men endå.)


Svängde förresten in på apoteket igår när jag gick hem. Hittade facescrub och ansiktsmask/ansiktstvätt. Myspys.
Vill ha tillbaka den hy jag hade när jag var runt sjutton, så hoppas jag kan lyckas med det nu.
Funderar även på att köpa mig hårinpackning, så jag kan mysa till det ordentligt medans jag badar.
Det är ju det bästa som finns! :)

Nu ska jag kolla facebook och sedan stänga av datorn.
Bye. :)

Me,Myself and I


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0