Ledig

Jaha, vad ska jag roa mig med idag då?
Lillgrisen började dagis 8.30 idag. Så klockan åtta tog jag mig en rask promenad dit och gick sedan hem.
Själv är jag ju ledig idag.
Sedan väckte jag karln, så han kom upp till ett möte idag.
Och jag. Ja, jag hamnade här nu.
Pratade i telefon en sväng förut. Vart glad. Vem gillar inte att bli peppad liksom? 

Hade tänkt att jag skulle diska snart. Och dammsuga hela lägenheten, samt moppa.
Ja, ni kanske tycker att jag städar hela tiden, men ja. Som sagt. Jag gillar att ha det rent! :)
(Annat med om man jämför med förr. Herregud som det såg ut i mitt rum, jämt! Men, ja. Tonårsfasoner.) Haha.
Nej, jag ska nog griddla en sväng innan det är dags att städa! :)
Bye.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0