Hopp och Koja.

Trots att jag varit nedstämd (jädra mensmonster!), så har dagen ändå varit helt okej.
Har varit obotligt trött hela dagen, men det är ju inget som spelar någon roll.
Varit full fart ändå. :)
På eftermiddagen hoppade jag och Lillgrisen på en madrass, som jag la på golvet i hans rum.
Det uppskattades enormt av en busig liten kille! :)
Sedan la vi in den under extrasängen i hans rum. (Den är upphöjd, så är man liten. Så kan man leka där under)
Och hängde för med filtar och min morgonrock gjorde vi också. Blev en mysig och stor koja! :)
Det var också spännande tyckte han, bus, bus, bus! Sprang och ville att Karln skulle jaga honom och sedan sprang han rätt in i kojan till mig. :) Haha. Kul hade vi i alla fall! :)
Sedan har det inte hänt så mycket mer idag. Varit en lugn dag, med mycket bus.
Trots mensmonster och några tårar i ensamheten så är det bra! Som sagt. Det går över vilken dag som helst! :)
Nej, nu ska jag fortsätta griddla! :)

Bye. (Ja, jag blir alltid sentimental när jag har mens. Och det gör att jag saknar min älskade vovve ännu mer än i vanliga fall. Men ja. Farfar pysslar om dig älskade skrutthund!)

fgsf

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0