Grillat

Trött och slut och seg.
Jädra förkylning som känns att den aldrig kommer gå över!
Varför känns allt så deprimerande när man är sjuk?

Idag vill inte min mage alls vara med.
Känns som att jag släpar runt på en betongklump som krampar då och då.
Inte nog med min hästkur penicillin, jag har fått mens också! Irriterande.
Så min mage gillar mig inte alls just nu.
Åt dessutom marängswiss förut. AjAjAj!
Men tänkte att har jag redan så ont, så borde det inte spela någon roll...
Så får skylla mig själv lite grann nu faktiskt.


Idag har vi varit hemma hos J och grillat. NomNom.
Revben! Skitgott vart det.
Men tråkigt nog gör ju penicillinet att jag mår illa, så kunde inte äta speciellt mycket.
Sedan åkte vi hem till karlns mor och åt marängswiss. NomiNomi.
och nu kom nyss Lillgrisen hem. Och han sover redan. Lekte ute i 10minuter innan vi gick in och åt kvällsmat.
Och karln är iväg och fiskar. Så sitter här och är jätte degig i min ensamhet.
Mensmonster så det skriker om det, så kanske lika bra att vara ensam? ;) Haha.

Nej. Nu ska jag griddla! :) Och sedan lösa lite korsord.
Bye.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0