Gårdagen.

...Ja, för er som undrar.
Gårdagskvällen gick super! :)
Hade jätte trevligt, drack colalight och bara småtjötade. Härligt! :)
Känns skönt att komma in lite mer här nu, jag har ju endå bott här i... ett halvår snart! :)
Så nu känns det som det går åt rätt håll! :)
Vi kollade på eurovision, hmm. Vet inte riktigt vad jag ska säga om det faktiskt. Massa som inte kan sjunga och en sjuhelvetes massa ballader! Illa... Var inte alls vad jag väntat mig faktiskt. Men, Men!
Vi gjorde ansiktsmask och var jätte söta också. Haha. Stackars grannen som kom ut när vi stod på balkongen. :P
Han fick sig nog ett gott skratt. fem tjejer som är helt vita i ansiktet. Det måste man ju bara gilla. ;) Hahah.
Dessutom hade två måsar samlag. Det var mindre mysigt. De lät. HÖGT! Haha.
Fick skjuss hem av karlns mor vid halv tolv.

Sedan försökte jag sova. Länge. Flera gånger. Men det har bara inte gått!
Jag har så jävla ont i kroppen. Lederna strejkar! (Men som läkaren sa. Jag får lära mig leva med det. :S För det är ju inget fel på mig. SUCK!)
Är inte alls nöjd över min kropp nu, någon som vill byta??
Nej. Nu ska jag griddla för att hålla mig vid liv.
Bye.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0