Gammal tant.

Herregud vad gammal jag känner mig!
Var på fest igår och drack måttligt. Dessutom åkte vi hem vid halv tolv. Haha.
Men man ska lämna när man är på topp sägs det ju. ;)
Nej, men jag var trött och behövde hem och sova. Så då tänker jag inte tvinga mig att vara kvar, för då blir det bara kaos! :)
Men festen var trevlig och sådär. Trevligt att för en gångs skull vistas utanför lägenheten efter klockan åtta. Haha. :)
Innan detta, har jag inte druckit sedan dagen innan allahjärtansdag. Ja, sedär. Även jag kan blir en redig tös. =)
Vaknade dessutom upp idag helt och hållet klar i skallen! :) Ingen bakfylla här inte.
La i en hårmask (brazil nut från the bodyshop eller något sådant.) och satt mig och åt frukost.
Tog en dusch och satt mig och segade framför tvn.
Härligt att vara på topp, är inte alls avundsjuk på de som har bakrus. ;)


Nu ska karln och jag kolla på film och äta pizza ikväll. MysMys.
Fast jag tror nog att jag tar en sallad istället. Är mycket godare än pizza. Så det så! :)
Bye. (Gammal bild... igen. ;D)

mina ben

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0