Förkylning.

Jävla förkylning.
Hatar det verkligen. Är helt seg i kroppen.
Men.. vad är väl en bal på slottet?
Spelar ingen roll om jag är frisk eller sjuk. Är Lillgrisen frisk, ja självklart ska han gå till dagis då!
Varför ska han lida för att jag är hemma och seg? Nej. Han ska bannemej få gå till dagis och leka hela eftermiddagen.
Fint. Plus att jag slipper laga lunch idag. ;) Hehe.
Nej. men om en halvtimme blir det alltså att gå till dagis.
Sedan ska jag hem och vila. I flera flera timmar.
Ska hämta Lillgrisen till halv fyra. :) Då ska han få ett bad och en middag.
Fint.

Nej. nu måste jag nog kolla mig i spegeln. Så jag ser mer levande än död ut i alla fall. ;) Haha.
Bye. (orkar inte sätta in den externa. Så blir en gammal bild.)
Me,Myself and I

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0