Förkyld

Förkylningen är ett faktum. Helt täppt. Rinner.
Inte bra, inte bra.
Har smort in mig med vicks hela natten. Samt snutit mig.
Kan ni förstå att jag är lite trött då? ^^
Men som tur var tog Karln upp Lillgrisen imorse, så jag i alla fall fick sova till 08.30. Det var skönt.
Ska dock bli mindre skönt att promenera till dagis och till verksamheten sedan. Men det tar vi då.
Ska springa in på apoteket och köpa mig alvedon och nässpray då dessutom. Så kanske man överlever dagen?

Gårdagen var helt okej. Morbror kom förbi på hemmagjord pizza, hembakta kanelbullar och kaffe.
Det var trevligt. God var pizzan dessutom. :)


Nu ska jag gå och försöka göra mig lite iordning. Så man i alla fall ser acceptabel ut. :)
Bye.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0