Finbesök! :)

... Vart inte att kolla på någon film. Satt och griddlade en lång stund istället. (Ni vet www.griddlers.net)
Karln kom just hem, men han skulle köra hem hans lillebror. Så han åkte iväg igen.
Men han kommer ju snart i alla fall. :)

Jag vart jätte glad förut. Morbror J ringde och sa att han skulle komma förbi en sväng imorgon.
Han bor i Dalarna. (en bra bit härifrån det vill säga. Då jag bor typ vid västkusten.) Men han hade varit hos min mor och hälsat på över helgen. Så han tänkte komma förbi och kolla hur jag har det här. :) Ska bli trevligt.
Jag älskar min morbror något ofantligt mycket. Han har nästan varit som en fadersgestalt för mig. Underbar människa! :) Har alltid tyckt väldigt bra om honom. När jag var liten så älskade jag sällskapsspel och böcker (Vilket jag fortfarande gör.). Men i alla fall så brukade han komma hem till oss om inte varje dag, så varannan kväll och spela spel och läsa "godnatt saga". Ja, han läste nog sista gången för mig när jag var elva eller något sådant. Älskade att höra på när han läste. Var ju inga småbarnsböcker han läste för mig då, utan han läste Sune, Bert, Bilbo osv. :) Hehe. Ja, där fick ni lite "pinsam"bloggande. ;)

nej. Nu ska jag springa och kissa. innan det händer en olycka! ;D Hehe.
Bye.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0