Ensamt

Sitter och gnaskar ostkrokar och dricker colalight.
Lillgrisen ligger och sover och karln är iväg och fiskar.
Själv har jag ingen aning om vad jag ska göra.
Ska väl gå runt och plocka lite i lägenheten.
Kommer folk imorgon som ska kolla på våran vägg i vardagsrummet och badrumstaket. Får se vad de säger om det...
Imorgon blir det även iväg till verksamheten en sväng som vanligt.
Funderar på att svänga in på the bodyshop och fråga om jag kan få ett prov på den andra hårmasken. Den jag provade nu sist var bra, men inte riktigt så bra så jag skulle betala 175kr för den.
Den här andra var lite billigare, tror den kostade 145kr. Men jag tänker ju inte köpa det om det inte är superbra.
Så rik är jag ju verkligen inte. Hehe. :) Annars får jag väl testa någon budgetvariant från H&M eller något sådant. Men man tycker ju att det som kostar lite mer ska vara lite bättre. :)

Ja, jag har kommit in i en period där jag försöker rå om mig själv så mycket som möjligt.
Jag mår fruktansvärt bra av det och man känner sig snyggare dessutom! :)
Nej, nu ska jag griddla lite grann! :)
Bye. (Gammal bild och jag tycker inte alls att jag ser ut som jag på den här bilden. Så där av kan jag använda den.)
jag

Kommentarer
Postat av: Steinnatasha

Great Site thanks

2011-03-12 @ 23:02:31
URL: http://steinnatasha.blogetty.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0