EgoBoost

Karln har inte kommit hem än, så hinner med ett till inlägg innan det är dags att stänga ner datorn och vara social! :)

Tänkte bara kasta in ett inlägg om det jag tycker om hos mig själv. Alltid bra, man får sig en egoboost när man skriver sådant. Och jag kan behöva det. När jag mådde som sämst, tvingade min mor mig att stå framför spegeln en gång per dag och säga tre saker jag tyckte om om mig själv. :) Det är en bra sak att göra faktiskt. Tror ni mig inte, så testa! :D
Några saker jag gillar med mig själv:
  • Mina ögon. Kattögon it is!
  • Mina kindben. Tydliga och känner mig riktigt kvinnlig med dem faktiskt.
  • Mina käkben. Jag har alltid haft en speciell relation till just käkben.
  • Min mage. Trots att jag varit gravid (stor som ett hus) är nu min mage lika platt som innan.
  • Min rumpa. Äntligen börjar jag få en liiiten liiiiten tendens till rumpa. Har alltid varit platt som en fisk om rumpen!
Ja, som sagt. Jag blir på väldigt gott humör av att säga det. Och verkligen mena det också.

Haha. Nu tänker ni väl säkert att jag är fruktansvärt egocentrisk. Men så är inte fallet! :)

Nej, nu ska jag griddla i väntan på att karln kommer hem. (www.griddlers.net) 
Bye.

(ååh, har tagit ur två piercingar nu. Så nu har jag "bara" tre kvar. Saknar dock när läppen såg ut såhär.)
mina fina.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0