Depp

Jag hatar verkligen att ha mens. Jag blir galen.
Deprimerad och tror att alla tycker illa om mig.
Känner mig äcklig och ful. Ja.
Fast jag vet ju att det inte är så, att när den här veckan är över, så mår jag bra igen.
Bara hormonerna som spökar. men endå. Det känns så verkligt just nu, i denna stund.
Mår inte alls bra idag. Vill gräva ner mig och försvinna hela dagen.
Känns som jag vill gråta, skrika och sitta och skaka i ett hörn.

Men nej, jag har barn. Jag kan inte bete mig så längre.
Jag är stark, jag klarar mig igenom den här veckan.
Gäller att passa på att gråta en skvätt medan Lillgrisen ligger och sover och karln är ur huset.
För om en stund igen, så vaknar Lillgrisen och då ska hans mamma vara pigg och glad.
Leka och busa och vara på bra humör.
Ska försöka hitta på något bus, bakning eller något. Så vi kan aktivera oss, även när det är tråkigt väder ute.
Och Lillgrisen är nog den goaste som finns, för han kramas och pussas på sin mor hela tiden.
Så ja. Den här dagen blir nog bra tillslut i alla fall.....
Kände att jag bara fick lov att skriva av mig lite.
Bye.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0