Dagen

Shit vad trött och seg jag är. Ändå har jag knappt gjort något idag.
Morgonen började i och för sig tidigt, klockan halv sju steg jag och Lillgrisen upp.
Låg och slöade i soffan en bra stund. Sedan grejade vi i köket. Diska, skura diskbänk/spis/bord. Och även en dammsugning av köket hann det bli. :) Duktigt gjort av mig. ;) Haha.
Drack kaffe med karln som precis stigit upp. Sedan ringde karlns mor och frågade om vi ville komma ut.
Så jag och Lillgrisen gick ut på lekplatsen utanför och satt där en lång stund. :) Det var riktigt skönt när solen brände på ryggen. Det gillar vi! :)
Sedan gick vi in och åt lunch. Gårdagens tacos. NomNom! :)
Efter det var det storhandling. Lillgrisen är så duktig och sitter stilla i kundvagnen under hela tiden. :) Min pojk det!
Han har bara fått gå en gång i affären innan. Kakhyllorna var mycket intressanta och även gillades det att trampa på vindruvorna som låg på golvet! ^^ Självklart är han alltid med när vi handlar, men då får han sitta i kundvagnen. :)
Sedan sov Lillgrisen middag och efter det gick han och jag till karlns mor och drack kaffe
När vi kom hem för en stund sedan, så var det kvällsmat och sedan sänghoppning för Lillgrisen.
Och jag hamnade här framför datorn. :)

... Ja, i stora drag var det här min dag. :) Haha. Hunnit med en del i alla fall. =)
Imorgon är det tvättid. Tråkigt! Hatar verkligen att tvätta. Men funderar på att springa ner på morgonen och tvätta, om ingen annan har tagit den tiden. Så har man gjort det och har hela dagen på sig att hitta på något kul! :) Är det fint väder, så blir det i alla fall att gå ut. Mysigt, mysigt. :)



....Förresten. Gårdagens utvecklingssamtal gick kalasbra! Var stolt som en tupp när jag kom därifrån. De tycker verkligen att han är en toppen kille. Social och omtänksam. Nyfiken och äter som en häst. Verkar trivas bra och personalen trivs bra med honom också! Kan ni förstå hur glad och rörd jag var när jag kom därifrån? :) Hihi!
Min älskade lilla lillgris. < 3
Nej. Nu blir det griddla och vänta på att karln kommer hem från fisket! :)
Bye. (Bjuder på en bild som man blir glad av)
katte

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0