bra dag. =)

jaha, dags att skriva igen. Ååh nej, tänker ni. ;) Heheh.

Dagen har varit helt okej.
Gick med Lillgrisen till dagis vid åtta, sedan var det rätt ner till verksamheten.
Drack kaffe och även ett glas med bollnäsfil! NomNom. Den enda filen jag äter. Och jag ääälskar den! :)
Sedan lyssnade jag på när en man pratade om sina föräldrar som varit i koncentrationsläger.
Efter det så var det till harrys och äta. NomNom! Min verksamhet är verkligen bäst. ;)
Vandrade sedan på stan en kvart med U och S. Mycket trevligt.
Brors fru ringde och pratade en stund medans jag satt och väntade på ett möte.
Mötet gick okej. Sedan var det hemvandring.
Pussades med karln och lillgrisen. Bus, bus, bus.
Och sedan var det dags för mat. kyckling, potatismos och beasås. NomNom!
Efter det busades det en lång stund till. Sedan kom Lillgrisens farfar och hämtade honom.
Hamnade i ett skönt bad efter den, med min goda bok. Som jag inte lyckats läsa ut än!! Inte likt mig. :P Haha.

Och sedan hamnade jag här. Så ja.. Det var väl min dag i stora drag.
Har ni haft en bra dag?? :)
Imorgon ska jag på tjejmyskalas. Med nallar, myskläder och hemmaspa!! Ska bli göörkul!
Jag som inte umgås med så många längre. Ser fram emot det väldigt mycket.
Samtidigt som jag faktiskt är nervös också. Hur beter man sig bland ett gäng tjejer? Hur blir man accepterad som en i gänget? Men ja. Det är bara att vara mig själv och bjuda på mig själv!
Jag klarar det här galant! :) Tycker verkligen det ska bli hur kul som helst.
Önska mig lycka till! ;)

Bye. (Som sagt... Bjuda på sig själv var det ju. ;) hahah.)
fdfgdgfd

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0